Jakie gadżety reklamowe preferują klienci?

Gadżety reklamowe są aktualnie pozycją obowiązkową w każdej firmie. Prezenty w postaci ciekawych i personalizowanych produktów mogą korzystnie wpłynąć na wizerunek marki. Obdarowani klienci z pewnością dobrze zapamiętają firmę. Ważne jest to, aby odpowiednio dobrać akcesoria reklamowe i zadać sobie pytanie: jakie gadżety preferują klienci?

Jakie są najlepsze gadżety reklamowe?

Ciekawe gadżety reklamowe są dobrą formą reklamy. Wiele firm, zamawiając je, stawia na funkcjonalność. Często wybór pada na długopisy i smycze reklamowe. Te personalizowane produkty są tanie, często się ich używa i łatwo przemycić na nich reklamę, nie narzucając się mocno odbiorcom. Długopisy czy smycze reklamowe są zamawiane z okazji targów i innych imprez branżowych, a także bez okazji, aby przypomnieć się klientom. Przedmiotów do pisania używa się często, w wielu zawodach i miejscach, dlatego wykorzystanie ich jako nośnika reklamy jest skuteczne. Trafiony gadżet powinien być dobry jakościowo. Klienci z pewnością nie będą zadowoleni ze słabo działającego sprzętu.

Klienci lubią dostawać również artykuły biurowe. Są one funkcjonalne i ma się z nimi codziennie styczność. Taki gadżet będzie dobrą formą reklamy, ponieważ używa się go bardzo często. Na uwagę zasługują także kalendarze. Są niezbędnym elementem w planowaniu kolejnych dni czy tygodni, więc klienci z pewnością ucieszą się z takiego gadżetu. Istnieje jednak pewne ryzyko. Taki produkt należy zamówić z pewnym wyprzedzeniem, ponieważ jest on często wybierany przez firmy. Czas jego wręczenia nie będzie więc bez znaczenia. Ulubione gadżety marketingowe to także breloczki do kluczy. Ciekawe kształty i możliwość personalizacji sprawia, że są często wybierane przez zamawiających oraz klientów.

Dobrą formą promocji marki, którą klienci lubią dostawać, jest odzież reklamowa. Czapki, koszulki, spodnie, bluzy czy kurtki są doskonałym nośnikiem reklamy. Powierzchnia, na której można zaplanować nadruk jest duża. Ciekawe zaprojektowane wzory będą chętnie noszone przez klientów.  Więcej na temat gadżetów reklamowych możesz przeczytać pod następującym adresem: https://www.bewu.pl/pl/19,19-gadzety_reklamowe_-_lublin_i_okolice/.

Klienci lubią nowoczesność

Aktualnie, firmy proponują wiele oryginalnych gadżetów reklamowych. Elektroniczne zegarki, termometry czy bardzo funkcjonalne latarki i śrubokręty to niebanalny sposób na promocję firmy. Chociaż takie gadżety nie są często wybierane przez klientów, to mają one wiele zalet. Po pierwsze, nie są tak popularne jak długopisy czy smycze, więc istnieje mała szansa, że ktoś już wręczył je swoim klientom. Po drugie, są ciekawym sposobem na zapamiętanie marki z kreatywności i pomysłowości. Narzędzia reklamowe i akcesoria do domu sprawdzą się dobrze w branżach zajmujących się budowaniem, aranżacją czy projektowaniem. Klienci lubią dostawać przedmioty, które później mogą wykorzystać niekoniecznie w pracy, a w domu.

Eko!

Dbanie o ekologię i budowanie świadomości na temat zagrożeń dla ziemi, to zdecydowanie domena XXI wieku. Chcąc być EKO, klienci preferują właśnie takie gadżety. Biodegradowalne materiały, ekologiczne długopisy czy torby wielokrotnego użytku, to akcesoria pożądane przez przyjaciół ekologii. Bambusowe kubki cieszą się ogromnym powodzeniem i są często wybierane przez firmy z różnych branż. Wszystkie te gadżety reklamowe z nadrukiem są nie tylko dobrym nośnikiem do promocji firmy, ale także wskazują na to, że dana firma nie jest obojętna na ekologię. To z pewnością ucieszy klientów i pomoże utrzymać pozytywne zdanie o marce.

Prezenty firmowe dla klientów

Gadżety dobrze sprawdzają się jako prezenty na różne okazje. Święta, urodziny marki, targi, to tylko kilka z licznych okazji do wręczenia upominków. Wyroby ceramiczne cieszą się ogromnym uznaniem. Personalizowane kubki, z ciekawym nadrukiem są chętnie wybierane przez klientów, np. do picia porannej kawy. Innym gadżetem biznesowym, który klienci chętnie otrzymują na prezent jest pendrive reklamowy. Używa się ich w wielu firmach, a także do celów prywatnych.

To jakie gadżety reklamowe firma powinna wybrać zależy od celu, jaki chce osiągnąć oraz od okazji, z jakiej te przedmioty są rozdawane.